Galeria


Strona główna > 2007 > Parapetówka u Ayry

Komentarze - Parapetówka u Ayry
parap-Ayra-A04.jpg
Fakju!468 odsłon6 komentarzy26/12/07, 05:40paku: hmmm... znaczy sie ze ten "debilator" za...
parap-Ayra-L02.jpg
379 odsłon4 komentarzy13/12/07, 14:48Mysza__:
parap-Ayra-L26.jpg
430 odsłon6 komentarzy11/11/07, 17:38LeKsA: jak nie obca baba to zdrajca ... no nie gadam z wa...
parap-Ayra-L19.jpg
369 odsłon5 komentarzy11/11/07, 17:34LeKsA: ahahahaha teraz Ayra na dzien dobry bedzie pokazyw...
parap-Ayra-L02.jpg
379 odsłon4 komentarzy11/11/07, 17:33LeKsA: cale szczescie aparat przezyl biedny sie wplata...
parap-Ayra-A02.jpg
250 odsłon2 komentarzy 9/11/07, 05:05GIZMO: toto lotto..
parap-Ayra-L26.jpg
430 odsłon6 komentarzy 9/11/07, 05:03GIZMO: leksa zdrajco do kogo Ty się tak tam przytulasz co...
parap-Ayra-A04.jpg
Fakju!468 odsłon6 komentarzy 9/11/07, 05:01GIZMO: to sie nazywa debilator a nei kombajn i co juz co ...
parap-Ayra-L19.jpg
369 odsłon5 komentarzy 7/11/07, 22:25Ayra: oooooooo panowie, macie przegwizdane;p
parap-Ayra-L26.jpg
430 odsłon6 komentarzy 6/11/07, 22:39Santa Claus: ToNieJa też nie jest "obcy facet" hehe
parap-Ayra-L26.jpg
430 odsłon6 komentarzy 6/11/07, 15:38Mysza__: ale przeciez to nie "obca baba" jest
parap-Ayra-L19.jpg
369 odsłon5 komentarzy 6/11/07, 11:40paku: a może pytanie powinno brzmieć: "A w którym n...
parap-Ayra-L19.jpg
369 odsłon5 komentarzy 6/11/07, 01:53WaLLacE: że niby w którym miejscu ?
parap-Ayra-L02.jpg
379 odsłon4 komentarzy 6/11/07, 01:52WaLLacE: jest równouprawnienie ;P
parap-Ayra-L04.jpg
274 odsłon4 komentarzy 5/11/07, 02:51cleaner: bylebys do samej myszki nie przykladal.. chyba ze ...
parap-Ayra-L19.jpg
369 odsłon5 komentarzy 5/11/07, 02:50cleaner: sprawdzasz wall czy ogolona?
plików: 29, stron: 2 1

Copyright © 1999-2008 Społeczność #SOSNOWIEC | Powered by © e107 | Protected by BOWI Group | Theme by free-source